Jobbá válás az e-mail marketingben, hogy profitálhasson
Kevés olyan vállalkozás van, amely ne profitálna egy hatékony e-mail kampányból. A hatékony email marketing kampány kulcsa, hogy a megfelelő embereket érje el, és olyan dolgokat kínáljon, amire vágynak. Az ebben a cikkben található információk segítenek Önnek ebben, mivel tanácsokat és tippeket adnak Önnek, hogy a legtöbbet hozhassa ki az e-mail marketingből.
Kerülje a listák bérlését vagy megvásárlását, hogy kitöltse az e-mail marketing adatbázisát. Nem csak azt nem tudhatja, hogy a megvásárolt e-mailek valóban a célpiacát jelentik-e, de a listák valójában árthatnak a kézbesíthetőségi arányoknak és végső soron a hírnevének is. Amennyire csak lehetséges, építse listáját organikusan.
Kérjen visszajelzést ügyfelei visszajelzéseitől az e-mailjeiről. Mivel az ügyfelei a kampánya legfontosabb részét képezik, fontos tudnia, hogy elégedettek-e az Öntől kapott e-mailekkel. Megkérheted őket, hogy töltsenek ki egy rövid felmérést néhány kérdéssel arról, hogy mi tetszik és mi nem tetszik nekik.
Minél könnyebb feliratkozni az e-mail hírlevelére, annál több feliratkozója lesz. Ha van fizikai boltja, kérje meg vásárlóitól az e-mail címüket, amikor vásárolnak. Ha weboldalon árul, kérje el a címüket, amikor készek a pénztárhoz fordulni.
Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az e-mailje bekerüljön ügyfelei postaládájába. Dolgoznia kell azon, hogy az e-mailjei átjussanak az internetszolgáltatókon, és ne jelöljék meg őket spam-üzenetként. Ha spam-üzenetként címkézik, a címzettje talán soha nem is látja őket. Ellenőrizze ügyfeleivel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.
Még ha kísértésbe is esik, ne javítsa ki a hibásan írt vagy elgépelt e-mail címeket. Tekintettel az e-mail érzékeny természetére, fontos, hogy ne piszkáld meg, hogy mit gépelt be az illető a bejelentkezéskor. Ha egy adott cím elérésére tett kísérletei folyamatosan meghiúsulnak, törölje azt az adatbázisából, és lépjen tovább.
Ahhoz, hogy e-mail marketingkampányai valóban hatékonyak legyenek, minden üzenetnek egyértelmű cselekvésre való felhívásra van szüksége. Ha például egy új terméket népszerűsít, akkor arra kell ösztönöznie az ügyfeleket, hogy közvetlenül a termék oldalára lépjenek. Másrészt, ha egy új akciót népszerűsít, akkor világosan el kell magyaráznia, hogy az ügyfelek hogyan tudják kihasználni az akció előnyeit.
Az e-maileket időnként egyszerű szöveges formában is érdemes elküldeni, ahelyett, hogy mindig HTML formátumban küldené őket. Ez személyesebbé teszi a dolgokat, és segít a feliratkozónak érezni, hogy Ön megpróbál kapcsolatot teremteni. Ne használja azonban túl gyakran, mert akkor túlságosan szakszerűtlennek tűnhet.
Ajánlott a leiratkozási link egyértelmű elhelyezése. Soha ne mulassza el megadni ügyfeleinek ezt a leiratkozási linket, és soha ne temesse el ezt a linket a szövegben, ami megnehezíti a megtalálását. Éreztesse ügyfeleivel, hogy értékeli a részvételüket, és nem úgy, mintha akarva-akaratlanul kötélnek álltak volna, és nem tudnának kiszabadulni.
A statisztikák gyűjtése és elemzése ugyanolyan fontos egy e-mail marketingkampány sikeréhez, mint egy üzleti weboldaléhoz. Fektessen be olyan szoftverbe, amely lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse minden egyes e-mail hatékonyságát, kezdve attól, hogy az e-mailek hány százalékát nyitják meg ténylegesen, egészen addig, hogy hány leiratkozáshoz vezet.
Ahogy azt már korábban említettük, kevés olyan vállalkozás van, amely ne profitálna egy hatékony e-mail marketingkampány alkalmazásából. A fenti cikkből származó információk és tanácsok segítenek Önnek egy olyan marketingkampány kidolgozásában és elindításában, amely hűséges ügyfeleinek azt nyújtja, amire vágynak, és potenciális ügyfeleket hoz a vállalkozásához.
ipari húsdaráló alkatrészek, kézi habverő, kutter gép, elektromotorok, rozsdamentes zsanér, nyomó kapcsoló, csáklya, vitorlás könyv, matróz póló, karburátor tisztító spray
1. ipari húsdaráló alkatrészek
ipari húsdaráló alkatrészek, kézi habverő, kutter gép, elektromotorok, rozsdamentes zsanér, nyomó kapcsoló, csáklya, vitorlás könyv, matróz póló, karburátor tisztító spray